Неагресивні маркетингові ідеї для підприємців

Неагресивні маркетингові ідеї для підприємців

Агресивні методи маркетингу включають в себе продавець робить крок високого тиску для всіх, хто проходить повз свого стенду на виставці, роздрібні продавці такі клієнтів по всьому магазину і компаній, які посилають непомірну кількість листів-нагадувань про перспективи клієнтів. Клієнти можуть стати роздратований тактики, такі, як ці. Неагресивні методи маркетингу доступні для власника малого бізнесу, а також — і може бути ефективним.

Надання інформації

Веб-сайт компанії є великий форум для надання інформації про вартість для потенційних клієнтів. Магазин з продажу рослин та садового інвентаря, наприклад, може мати веб-сторінки з порадами про те, як доглядати за рослинами. Надання клієнтам інформації, а не тільки продажів, встановлює Вас як експерта в своїй галузі. Ця довіра може впливати на клієнтів, щоб робити бізнес з Вами. Інший спосіб, щоб бути корисним для ваших потенційних клієнтів, щоб збирати адреси електронної пошти від людей, які відвідують ваш сайт або магазин і відправити їх щомісячний інформаційний бюлетень з корисними порадами — ідеї, щоб заощадити час і гроші. Бюлетень може включати в себе інформацію про спеціальні пропозиції ви працюєте або нових продуктів, які ви пропонуєте, але мають фокус бюлетень про надання корисної інформації робить його тонким, неагресивний метод маркетингу. Для того, щоб зрозуміти настрої аудиторії, необхідно провести брендінг  території.

Участь у громадському житті

Участь в благодійній або громадській діяльність дає видимості бізнесу і позитивну репутацію компанії, яка піклується про людей, в суспільстві. Потенційні клієнти будуть бачити вашу компанію у вигідному світлі. Події часто отримують освітлення в пресі, що означає потенціал для цінної безкоштовної реклами для Вашого бізнесу. Заохочуйте своїх співробітників до участі в благодійних заходах в якості волонтерів. На диску їжі, наприклад, вони можуть бути під рукою, щоб приймати пожертвування. Попросіть їх носити сорочки з логотипом вашої компанії на них, щоб просувати вашу компанію в неагресивної способом.

Соціальна мережа

Вступ і участь в дискусіях на сайтах соціальних мереж дає можливість продемонструвати свої знання і готовність допомогти іншим, обидва з яких можуть вразити потенційних клієнтів. Відповіді на питання, які інші члени поставили — і включають в себе інформацію про Вашу компанію і її продукції або послуг, в нижній частині кожного поста. Дискусійні групи на деяких сайтах воліють, щоб члени не залишати кричущі важко продати акції своїх компаній, але вони заохочують членів взяти активну участь в дискусіях. Потенційний клієнт ви досягнете не тільки людина, чиє питання ви відповіли, але все в групі, які дивилися ваш пост.

Слухати замість того щоб говорити

Клієнти воліли б вважати, що вони купили щось і це був їхній вибір, а не виходячи з магазину, думати, що вони придбали щось продане агресивним продавцем. Неагресивні методи продажів включають слухати клієнтів, пізнавати їх як людей з індивідуальними потребами, а потім рекомендувати продукт або послугу на основі цих потреб. Менеджер з продажу, який рекомендує утриматися від покупки, що це неправильний вибір, заснований на потребах клієнта отримує повагу клієнта, і це, швидше за все, він буде робити бізнес з компанією в майбутньому.