Реклама в інтернеті

Реклама — це засіб змусити людей потребувати в тому,
про що вони раніше не чули.
Марті Ларни.

Реклама в інтернеті

   На цій сторінці представлені системи реклами в Інтернеті у всьому різноманітті своїх можливостей. З їх допомогою розміщення в Інтернеті інформації про свою компанію, продукт або послугу стає настільки ж буденною справою, як і подача рекламних оголошень в газету або журнал. Тільки ще простіше, швидше і, як правило, ефективніше!

   До ак спосіб просування своїх товарів або послуг, реклама в Інтернеті https://storoschuk.com/uk — Сторощук підійде абсолютно будь-якого типу рекламодавця: від дрібного приватника до великого холдингу. Різні формати інтернет-реклами покривають абсолютно весь спектр запитів рекламодавців! Тому в Інтернеті можна розмістити рекламу будь-якого продукту! Причому, не просто розмістити, а саме там, де її ефективність буде максимальною!

   Е Ффективность віддача — головна перевага розміщення реклами в Інтернеті перед іншими способами просування товарів і послуг! У здатності зробити рекламу затребуваною користувачем укладена та унікальність Інтернету, яка поступово робить його головним каналом донесення інформації до споживача. Іншим важливим плюсом інтернет-реклами є можливість виміряти все і вся: хто дивився, коли, скільки, звідки прийшов, куди пішов і багато, багато іншого. А якщо згадати ще про те, що редагування рекламних оголошень і банерів можливо в будь-який час , а формати цих самих оголошень і банерів як завгодно численні, то стає зрозуміло, що в найближчому майбутньому реклама в Інтернеті стане основним видом реклами взагалі!

   Т ак що, краще вже зараз почати своє знайомство з онлайн-рекламою. Тим більше, що Інтернет цікавий рекламодавцю не тільки цим.

   І так, перейдемо до вказівкою основних типів реклами в Інтернеті з коротким описом кожного. Списки систем реклами кожного типу доступні в підрозділах, в які можна перейти, клацнувши по посиланню-заголовку.

    • Реклама в блогах

      На мій погляд, розміщення реклами в блогах — це на сьогоднішній день найбільш перспективний варіант реклами в Інтернеті, тому що він має на увазі найбільш «близький» контакт з потенційним клієнтом. Причому, реклама, розміщена власником блогу, сприймається вже не як реклама , а, скоріше, як рекомендація . Що, безумовно, підвищує її ефективність. Найпоширенішим форматом реклами в блогах є огляд товару, який просувають або послуги. Частина блогерів вказує, що огляд рекламний, частина просто видає його за власну думку.

    • контекстна реклама

      Суть контекстної реклами зрозуміла вже з її назви: рекламні оголошення жорстко прив’язані до тематики контенту, який шукає або переглядає користувач. Саме цей факт і забезпечує таку високу віддачу від контекстної реклами (приклад рекламного оголошення цього типу ви можете побачити трохи вище на сторінці). Контекстна реклама є найпопулярнішим видом реклами в Інтернеті. Крім того, системи контекстної реклами є основним джерелом доходу двох найбільших пошукових систем Рунета: Яндекса і Google. Вони дають можливість розміщення свого рекламного оголошення прямо в результатах пошуку, що приносить тисячі зацікавлених відвідувачів!

    • тізерна реклама

      Тізерна реклама — це рекламне оголошення, яке містить текст і невелику картинку. Тобто шансів привернути увагу потенційного клієнта більше за рахунок наочності. Правда, в основному тизерну рекламу використовують рекламодавці сумнівного штибу (як раз через її наочності), що робить цей вид реклами в Інтернеті дуже специфічним.

    • Реклама в соціальних мережах

      Захоплення ринку починається з залучення уваги користувачів. Розміщення реклами в соціальних мережах — один з найефективніших способів привернути увагу до свого товару чи послуги. А при наявності досвіду і умінь — ще й дешевий.

  • Сервіси email-розсилок

    Створи власну email-розсилку прямо зараз! Адже спілкування по електронній пошті — головний спосіб зв’язку в Інтернеті. Власна розсилка — прекрасний спосіб тримати в тонусі клієнтів. А хороша і корисна розсилка — ще й інструмент залучення нових покупців.