Змішане навчання

Змішане навчання - це форма навчання, за якої учень освітнього закладу навчається, принаймні частково, через онлайнові засоби.

Зазвичай при такому навчанні:
- матеріали подаються в електронному вигляді;
- існує можливість здавати роботу в електронному вигляді;
- відбувається регулярне оцінювання з коментарями;
- надається можливість групової роботи;
- існують засоби електронного відслідковування успішності;
- очне навчання базується на принципах інтерактивності.


Таким чином учні мають постійний рівний доступ до якісних навчальних матеріалів та мають змогу відслідковувати свою успішність та прогрес у навчанні, отримуючи коментарі та зворотній зв'язок з учителем.

Змішане навчання означає поєднання традиційних методик викладання із сучасними засобами інформаційних технологій, що дозволяють продовжувати навчання вдома, у подорожі, на канікулах, у будь-якому зручному місці та часі.

Вчитель може надавати доступ до навчальних матеріалів, завдань, додаткових ресурсів для учнів, які потребують додаткових консультацій та пояснень, а також для учнів, які бажають знати більше. Змішане навчання є проміжним між звичайною класно-урочною системою навчання та дистанційним навчанням, що відбувається без очних зустрічей вчителя та учнів.

Слід зазначити, що змішане навчання передбачає не просто викладання матеріалів у електронному вигляді, а обов'язковий зворотній зв'язок учнів з учителем, або в електронній, або в очній формі. Зазвичай воно також включає певну роботу з електронними ресурсами протягом уроку.
Зауважимо, що не можна називати змішаним навчанням просте використання електронних ресурсів на уроці без подальшої роботи з ними учнів: наприклад, проведення уроку з використанням мультимедійної презентації, яка знаходиться в одноосібному розпорядженні учителя, або з використанням комп'ютерного тестування за допомогою системи, що встановлена в комп'ютерній лабораторії.

Змішане навчання — це форма навчання, за якої учень освітнього закладу навчається, принаймні частково, через онлайнові засоби.

Зазвичай при такому навчанні:
— матеріали подаються в електронному вигляді;
— існує можливість здавати роботу в електронному вигляді;
— відбувається регулярне оцінювання з коментарями;
— надається можливість групової роботи;
— існують засоби електронного відслідковування успішності;
— очне навчання базується на принципах інтерактивності.


Таким чином учні мають постійний рівний доступ до якісних навчальних матеріалів та мають змогу відслідковувати свою успішність та прогрес у навчанні, отримуючи коментарі та зворотній зв’язок з учителем.

Змішане навчання означає поєднання традиційних методик викладання із сучасними засобами інформаційних технологій, що дозволяють продовжувати навчання вдома, у подорожі, на канікулах, у будь-якому зручному місці та часі.

Вчитель може надавати доступ до навчальних матеріалів, завдань, додаткових ресурсів для учнів, які потребують додаткових консультацій та пояснень, а також для учнів, які бажають знати більше. Змішане навчання є проміжним між звичайною класно-урочною системою навчання та дистанційним навчанням, що відбувається без очних зустрічей вчителя та учнів.

Слід зазначити, що змішане навчання передбачає не просто викладання матеріалів у електронному вигляді, а обов’язковий зворотній зв’язок учнів з учителем, або в електронній, або в очній формі. Зазвичай воно також включає певну роботу з електронними ресурсами протягом уроку.
Зауважимо, що не можна називати змішаним навчанням просте використання електронних ресурсів на уроці без подальшої роботи з ними учнів: наприклад, проведення уроку з використанням мультимедійної презентації, яка знаходиться в одноосібному розпорядженні учителя, або з використанням комп’ютерного тестування за допомогою системи, що встановлена в комп’ютерній лабораторії.